Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi
Gurur Tablosu
Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi

Nida Filiz - İzzet Berker / A-101 | Concept Ajans

 

 

AMAÇ

Tüketicilerdeki A101 algısını değiştirerek, A101’in en ucuz market olduğuna tüketiciyi inandırmak ve ‘top of mind’ skorlarında anlamlı artışı sağlamak. 

 

HEDEF KİTLE

18-45 yaş aralığında, kendini  ’’Smart Shopper’’ olarak tanımlayan, kaliteli ürünleri uygun fiyatla almak isteyen, ağırlıklı olarak BİM’den alışveriş yapan kadın ve erkekler birincil hedef kitlemiz.


İkincil olarak da, daha üst segment marketlerden alışveriş yaptığı halde ekonomik kriz sebebiyle bütçesi daralan, ucuzluk marketine yönelen kesimi hedefliyoruz.

 

VAAD

‘‘Harca harca bitmez’’ derken abartmıyoruz. Fiyatlarımız gerçekten en ucuz.

 

VAADİN DESTEĞİ

Çünkü 8500 mağaza için pazarlık yapıyoruz. Büyük miktarlardaki ürünleri çok daha ucuz fiyata toplu alıyoruz. Tüketiciye bu fiyatları yansıtıyoruz. Dolayısıyla ürünleri her yerden daha ucuza satıyoruz.

 

SES TONU

Güvenilir, zeki, hesap kitaptan anlayan. Aynı zamanda zekanın verdiği keskin mizah anlayışına sahip.