Amaç
“Vestel marka beyaz eşya satışlarının neden istenilen düzeyde olmadığını anlamak, tüketici beklenti ve ihtiyaçlarını öğrenerek, kullanıcı tercihlerinde markayı üst sıralara çıkarmak.”
İçgörü
Kadınlar gün içinde yeteri kadar destek bulamıyor, kendilerini yalnız hissediyorlar.
Diğer aile fertlerinden takdir-teşekkür cümleleri duymayı bekliyorlar.
Özellikle eşlerinden duygusal kelimeler duymak istiyorlar.
(Oysa erkekler, karılarının bütün gün hiç bir iş yapmadan evde oturduğunu düşünüyorlar.)
Kadınlar beyaz eşyaların eşlerinden daha anlayışlı ve yardımcı olduğuna inanıyorlar.
Kreatif Brief
Durum ve Problem
Vestel Türkiye’nin en büyük beyaz eşya markalarından biri olmasına rağmen kadınlarla yeterince duygusal bağ kuramamış.
Markasının «%100 yerli» vurgusu ve bu bağlamda milliyetçi söylemi kadınlar tarafından da kabul görse de tam karşılık bulmamış.
Hedef Kitle
25-50 yaş arası,
Evde genelde düzeni sağlayan,
Kocasına ve çocuklarına çok zaman harcayan ve bu yüzden kendine yeterince vakit ayıramayan kadınlar.
Ne Söyleyeceğiz?
Ey kadın! Sen ailenin temel taşısın. Bazen çabalarını takdir etmiyor olabilirler. Ama ben neler başardığını görüyorum. O yüzden en teknolojik, en tasarım harikası makineleri senin için üretiyorum. Sana sevgim saygım sonsuz.
Vestel Yaratıcı Kampanyalar
TVC
İlan
Açıkhava