Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi
Gurur Tablosu
Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi

Arden Karadayı / Nescafe 3ü1 arada

AMBIENT

Nescafe 3ü1 Arada olarak gün ışığına duyarlı baskı tekniği ile yaya geçidi yaptık. Özellikle trafiğin yoğun olduğu Mecidiyeköy, Levent gibi yerlere motivasyonu hem sabah hem de akşam geçitlerde yansıtacağız.

 

İŞİN AMACI NE?

Türk halkının çay ve Türk kahvesi yerine daha çok Nescafe 3ü1 Arada içmelerine ikna etmek.

 

REKLAM KİMİ ETKİLEYECEK?

Türk kahvesi ve çaykolik olmayan, şehirli, yoğun tempoda çalışan, sıcak içecek aradığında çay demlemeye üşenen, 14-35 yaş arası kadın ve erkekler. Sosyal medyada zaman geçirip, dışarda bol bol kahve tüketiyorlar. Çay demleme alışkanlığı olan evlerde büyümüşler ama kendi evlerinde buna üşeniyorlar. İkinci hedef kitle de çayı seviyor ama zaman zaman değişiklik arıyor.

 

İŞİN AMACI NE?

Türk halkının çay ve Türk kahvesi yerine daha çok Nescafe 3ü1 Arada içmelerine ikna etmek.

 

REKLAM KİMİ ETKİLEYECEK?

Türk kahvesi ve çaykolik olmayan, şehirli, yoğun tempoda çalışan, sıcak içecek aradığında çay demlemeye üşenen, 14-35 yaş arası kadın ve erkekler. Sosyal medyada zaman geçirip, dışarda bol bol kahve tüketiyorlar. Çay demleme alışkanlığı olan evlerde büyümüşler ama kendi evlerinde buna üşeniyorlar. İkinci hedef kitle de çayı seviyor ama zaman zaman değişiklik arıyor.