Basın / İlan
KREATIF BRIEF
İŞİN AMACI NE?
Genellikle orta yaş erkeklerin tercihi iken hedef kitleyi büyüterek gençlerin markasına dönüşmek, dolayısıyla iletişim dilini gençleştirmek. Büyüyen pazarda satışları arttırmak.
REKLAM KİMİ ETKİLEYECEK?
Batuhan 24 yaşında üniversite öğrencisi. Tıraş olması zorunlu olmadığından ve bu aralar çok moda olduğundan genelde sakal ve bıyık bırakan bir tip. Nadiren tıraş oluyor. Çoğu zaman saçı sakalı birbirine karışmış halde takılıyor.
REKLAMIN İŞİ / VAADİ?
Sevgili yapma garantisi. Çünkü kızlar sakal bıyık sevmiyor.
REKLAMDAKİ VAADİN DESTEĞİ NE?
Krom kaplı, 3 bıçaklı ve oynar başlıklı tasarımı zahmetsiz tıraş sunar. Temiz ve kalıcı bir tıraş sağlar. “Kim tıraş olacak şimdi!” mazeretini ortadan kaldırır. Kızlar da buna bayılır.
REKLAM/MARKANIN KARAKTERİ NE?
Teknolojik, şık, genç, sosyal, dinamik