Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi
Gurur Tablosu
Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi

Kübra Uyanık / Süper Penguen

 

 

Brief:
 
İşin Tanımı:
Süper Penguen Lansmanı
 
İşin Amacı Ne?
Derginin tanıtılmasını sağlayarak, dergiyi her ay düzenli olarak satın alınan bir marka haline dönüştürmek
 
Reklam kimi etkileyecek?
Hedef kitlesi 7-12 yaş grubundaki tüm çocuklar ve bu çocukların ebeveynleri
 
Reklamın/işin vaadi ne?
Geleceğin Cem Yılmaz’larını, Gupse Özay’larını, Erdil Yaşaroğlu’larını ortaya çıkarıyoruz.
 
Reklamdaki vaadin desteği ne?
Mizah duygusu; çocukların hayal gücünü destekler ve yaratıcı zekalarının gelişmesine katkı sağlar. Süper Penguen, baskın mizahi yönü olan bir dergi olarak; hem çocukların mizah duygularının gelişmesini sağlar hem de onlara karikatür çizebilmeyi öğretir.