AMBIENT&GERILLA
‘’OTOBÜS; ŞARJ ÇIKIŞI GİYDİRMESİ’’
Otobüslerde bulunan çift çıkışlı şarj cihazları; ‘’Enerjini İkiye Katla!’’ kapsamında giydirilecek ve hedef kitle olan 17-25 yaş aralığı toplu taşımada yakalanacak.
BASIN İLANI
Kreatif Brief
İşin Amacı Ne?
Hedef kitlenin, Ülker Metro ile arasındaki bağı kuvvetlendirmek ve Ülker Metro ile yapamayacağınız hiçbir şey yok demek.
Reklam kimi etkileyecek?
Berk 19 yaşında ve üniversite 2.sınıfta. Sosyal çevresi geniş ve bir yandan dersleri dengede tutarken bir yandan da etkinlik peşinde. Tabi bu durum biraz koşturmasına neden oluyor ve gün boyunca enerjik olması gerekiyor. Düzenli beslenme imkanı olsa bile onun buna ayıracak zamanı yok.
İlgilenmeme nedenleri: Ülker Metro ve benzer ürünler arasında büyük bir fiyat farkı bulunmadığından dolayı markaya karşı bir bağlılık yok. Aynı zamanda Snickers gibi markaları kendine daha yakın bulması.
Reklamın/işin vaadi ne?
Ülker Metro enerji verir. Uygun fiyata ve hızlıca ulaşır, hemen her şey ile her yerde tüketebilir ve enerjim yok diye yapamayacağınız şeyleri yapmanızı sağlar.
Çikolata kaplı nuga, fıstık veya Metro Karamel içeriklerinden sağlayacağınız enerji ile yapamayacağınız şey yok.