Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi
Gurur Tablosu
Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi

Eda Tanrıverdi / SushiCo

 

 

 

Brief:

Amaç nedir?
Sushi’yi hiç denememiş, çiğ balıktan yapıldığı düşüncesiyle denemeye korkan insanları kızartılmış sushi çeşitlerinin de olduğunu bilgilendirmek ve onları sushi yemeye, denemeye teşvik etmek.
 
Kime Hitap Edeceğiz?
Melis 25 yaşında , özel bir şirkette çalışıyor. Hayatındaki monotonluktan sıkılıyor ve değişiklikler istiyor. Öğle yemeklerinde kanyon ve çevresindeki alışveriş merkezlerine gidiyor. Aslında uzakdoğu yemeklerine meraklı ve noodle çok seviyor. Ancak sushinin çiğ bir yemek olduğunu düşündüğünden denemekten çekiniyor. Lezzetli olamayacağını düşünüyor.
Hedef Kitle Ne Düşünüyor?

"Sushi çiğ ürünlerle yapılan bir yemek ve çiğ balık hayatta yemem."

Hedef kitle ne düşünsün?
"Aaa sushinin çiğ olmayanları da varmış. Böyle düşününce güzel görünüyor. Denemeliyim!"
 
Vaadimiz ne?
Sushinin arzunuza göre enfes soğuk veya sıcak rollerini deneyerek hayatınıza yeni,farklı ve vazgeçemeyeceğiniz bir lezzzet katacaksınız!
 
Vaadimizin desteği ne?
Pişmiş sushi çeşitlerimizle sushi'nin tadı Türk damak tadına uygun!
 
Kullanılacak Mecralar?
Tv,Radyo,Dergi,Outdoor,Dijital ve sosyal medya