Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi
Gurur Tablosu
Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi

Buse Kaya / CB 12 N

 

 

 

Brief:
 
 
İŞİN AMACI NE?
Marka hakkında hedef kitlede farkındalık yaratmak
Ürünü denemeye teşvik etmek
 
 
REKLAM KİMİ ETKİLEYECEK?
EnesBey/Dilara Hanım, 30 yaşında, bekar, 3000-5000 lira aylık kazancı var, iyi bir iş ve ünvana sahip, dış görünüşüne aşırı önem veriyor, her zaman ve her durumda bakımlı olmayı seviyor, ağız ve diş sağlığına önem gösteriyor, parasını, sağlığı ve bakımı için harcamaktan çekinmiyor.
 
NE DÜŞÜNÜYOR/YAPIYOR?
Kişisel bakımıma önem veriyorum. İnsanlarla iletişim halindeyken kendimi rahat hissetmek için her zaman temiz, düzenli ve sağlıklı gözükmek istiyorum. Ağız bakımıma da özen gösteriyorum. Düzenli dişimi fırçalıyorum, diş ipi kullanıyorum. Birkaç ağız gargarası denedim ancak bunların geçici olarak işe yaradığını fark ettim. Daha etkili ve ağız kokusuna kökten çözüm olacak bir ağız gargarası arıyorum.
 
 
NE DÜŞÜNSÜN/YAPSIN?
Vay be! Bu gargara denediklerimin en iyisi. Adeta gargaraların kralı! Ağız kokusu için kökten çözüm.
Nefesim CB12 ile daha ferah! 
 

REKLAMIN/İŞİN VAADİ NE?
Yüzde Yüz, Yüz Yüze İletişim

 

REKLAMDAKİ VAADİN DESTEĞİ NE?
İçeriğindeki çinko asetat-klorheksidin kombinasyonu ile ağız içinde oluşan uçucu sülfür bileşenlerini nötralize ederek ağız kokusuna kökten çözüm sunar.

 

REKLAM/MARKANIN KARAKTERİ NE?
modern
eğitimli
profesyonel
güvenilir
yardımsever
çözüm üreten