Brief:
Amaç:
Bilinirlilik arttırmak, alışkanlık geliştirmek.
Hedef Kitle:
18-39 yaş arası, hızlı bir şekilde yemek yemek isteyen, ekonomik durumu düşük ve orta düzeyli kişiler.
Hedef Kitle Ne Düşünsün?:
-Sıkılıyorum hep aynı, aynı fast-food yemeklerinden.
-Farklı ve evde hazırlayabileceğim hızlı bir yemek istiyorum.
Hedef Kitle Ne Yapsın?:
Nudo 3 dakika gibi kısa bir sürede hazır ! Üstelik fiyatı sudan ucuz. Ayrıca lezzeti çok hoş!
İşin Vaadi:
Hızlı yemek, doyurucu lezzet, uygun fiyat!
Vaadin Desteği:
Nudo sıcak su ile 3 dakikada hazırlanır ve sofrada yerini alır.
İşin / Reklamın Tonu:
Enerjik, Heyecanlı, Genç