Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi
Gurur Tablosu
Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi

İmge Hazal Uçar / Penti

AMBIENT / GERİLLA
 
BRİEF
 
İşin amacı ne?
Cesur, sorumluluk alan, çevresini değiştirebilen Penti kadınına seslenerek, yürüme engelliler için birlikte bir şeyler yapmaya çağırmak.Toplumdaki kadının yeri ile ilgili kollektif çalışmanın getireceği katma değer yaratmak. Dolayısıyla bu kadınların marka sadakatini arttırmak.  
 
Reklam kimi etkileyecek?
Merve 28 yaşında, Bilgi Üniversitesinde Televizyon Haberciliği okumuş, bir kanalda sunucu asistanı olarak çalışıyor. Modayı ve internetteki yenilikleri takip ediyor. Sosyal medyayı aktif kullanıyor. Sosyal sorumluluk projeleriyle de severek ilgileniyor. Kadının azınlık olduğunun farkında. Toçev’e her ay SMS ile bağış yapıyor.
 
Reklamın vaadi ne?
Yürüme engelli kadınların hem sesi ve hem duruşu olmaya var mısınız?
Sen yürü onlar özgürleşsin. 
 
Reklamdaki vaadin desteği ne?
Penti sadece çorap satan bir marka değil. Kadın hareketine önem veriyor. Özgürlükçü, özgüvenli, modern rol modellerle kadınlara ulaşıyor. Ürün çeşitlerindeki cesur tasarımlarıyla kadınların var oluşunu destekliyor.