Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi
Gurur Tablosu
Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi

İsmet Sağlamer - Burak Kesergen / Vestel | Concept Ajans

 

İçgörü

Beyaz eşya artık sadece fonksiyonlarıyla değerlendirilen makineler değil. Evin estetiğine farklı renk ve tasarımlarıyla şıklık, kadının statüsüne değer katan imaj ürünleri.  

 

Amaç

Tüketiciyi artık sıkıcı bulduğu alışıldık renk ve modellerdeki beyaz eşya ürünlerinden kurtarıp, evinin estetik görünümünü tamamlayacak modern ve  heyecan verici renkli Vestellerden haberdar etmek. 

Tüketicinin kafasındaki ‘yenilikçi olmayan’ Vestel marka algısını değiştirmek  ve markaya olan tercihi artırmak.

 

Hedef Kitle

25-35 yaş çalışan ve ev kadınları 

Evine düşkün, dış görünüme özen gösteren,

 Yeniliklere açık

 Rutin sevmeyen

 Farklılık arayışı içinde olan

 

Ne Söyleyeceğiz

Tasarımlarımla baştan çıkarır, renklerimle gözlerini kamaştırırım.
Sen hangi rengi seversen kendimi ona boyarım. 
Seni kendime hayran bırakırım.


(Vestel’i ne tasarım olarak biliyorlar ne de inovatif teknolojilerinden haberdarlar. 
Önce dış görüntümüzle şaşırtacağız kadınları. Sonra devam kampanyalarında bir ilk dedirten teknolojilerimizle kendimize hayran bırakacağız. Tıpkı ideal bir eş gibi.)

 

Vestel Yaratıcı Kampanya

 

 

İlanlar

 

 

 

 

 

 

 

 

Açıkhava

 

 

 

 

 

 

 

Ambient

 

 

 

 

Sponsorluk