İçgörü
Beyaz eşya artık sadece fonksiyonlarıyla değerlendirilen makineler değil. Evin estetiğine farklı renk ve tasarımlarıyla şıklık, kadının statüsüne değer katan imaj ürünleri.
Amaç
Tüketiciyi artık sıkıcı bulduğu alışıldık renk ve modellerdeki beyaz eşya ürünlerinden kurtarıp, evinin estetik görünümünü tamamlayacak modern ve heyecan verici renkli Vestellerden haberdar etmek.
Tüketicinin kafasındaki ‘yenilikçi olmayan’ Vestel marka algısını değiştirmek ve markaya olan tercihi artırmak.
Hedef Kitle
25-35 yaş çalışan ve ev kadınları
Evine düşkün, dış görünüme özen gösteren,
Yeniliklere açık
Rutin sevmeyen
Farklılık arayışı içinde olan
Ne Söyleyeceğiz
Tasarımlarımla baştan çıkarır, renklerimle gözlerini kamaştırırım.
Sen hangi rengi seversen kendimi ona boyarım.
Seni kendime hayran bırakırım.
(Vestel’i ne tasarım olarak biliyorlar ne de inovatif teknolojilerinden haberdarlar.
Önce dış görüntümüzle şaşırtacağız kadınları. Sonra devam kampanyalarında bir ilk dedirten teknolojilerimizle kendimize hayran bırakacağız. Tıpkı ideal bir eş gibi.)
Vestel Yaratıcı Kampanya
İlanlar
Açıkhava
Ambient
Sponsorluk