Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi
Gurur Tablosu
Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi

Uğur Ketenci / Colin's Karl Jeans

AMBİENT&GERİLLA

 
 
Brief
 
 
İşin Amacı
Colin’s in geçen sezon çıkardığı Karl serisini ünlü yapmak dolayısıyla satışları arttırmak.
 
Reklam Kimi Etkileyecek
Zafer, 22 yaşında kişisel bakımına özen gösteren, modayı takip eden, giyimine kuşamına dikkat eden üzerine yakışanı giyen fitness delisi, gece hayatında aktif üniversite öğrencisi.
 
Ne Düşünüyor
Colin’s’in ürün çeşitliliği fazla ama bence çok kaliteli değil, birazda pahalı. En önemlisi fit kesim Jean bulamıyorum orada. Reklamlarını hatırlamıyorum.
 
Ne Düşünsün
Aaa Karl mı ? Dedikleri kadar fit mi ? Bi gidip deneyelim!
 
 
Vaadimiz
Jean’se Özgürlük!
 
Vaadin Desteği
Kumaşlarımız yeni Blue Teknolojisiyle üretilir. Ayrıca Avrupa’dan getirttiğimiz ödüllü dört yeni modelistle çalışıyoruz. Bu sayede karl daha fit ve kaliteli.
 
Marka Karakteri
Sportif, Gösterişli, İddalı , Bakımlı ve şık