Amaç:
Durex’in her geçen yıl büyüyen Prezervatif Pazarındaki büyümeye doğrudan etki eden geciktirici etkili prezervatifin tanıtımını yapmak, özelliklerini anlatmak ve tüketiciyi ürünü almasına ikna etmek.
Kime Sesleniyoruz? :
18-60 yaş arası orta-üst sınıf. Partnerine zevk vermek isteyen, daha uzun bir deneyim tercih eden erkekler.
Ne düşünüyor, ne yapıyor? :
“Yoğun çalışlıyorum, yorgun hissediyorum. Artık eskisi kadar genç de değilim. Sevgilim/karımı yeterince mutlu edemiyorum gibi geliyor bana.”
Ne düşünsün, ne yapsın? :
‘’Durex uzayan zevk hem etkiliymiş hemde güvenliymiş. Partnelerimle beraber olurken kesinlikle kullanmalıyım. Artık aklımda soru işareti yok. Uzun geceler ben geliyorum!”
Ödül ne? :
Daha uzun ve keyifli bir deneyim.
Ödül desteği ne? :
Benzoken içeriği olması, özel kayganlaştırıcı jel içermesiyle sektördeki en güvenli ve kaliteli prezervatiflere sahip olması.
Marka kimliği ne? :
Eğlenceli, güvenilir, sırdaş.
İşin/reklamın ses tonu ne olmalı?
Eğlenceli, bilgilendirici.
Reklam/işte mutlaka bulunması gerekenler ne?
Paket ve slogan.
Mecralar:
360 derece kampanya. TV, radyo, dijital, ilan, outdoor, ambient.