Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi
Gurur Tablosu
Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi

Emre Kütük / Durex

 

 

 
Brief:
 
Amaç:
Durex’in her geçen yıl büyüyen Prezervatif Pazarındaki büyümeye doğrudan etki eden geciktirici etkili prezervatifin tanıtımını yapmak, özelliklerini anlatmak ve tüketiciyi ürünü almasına ikna etmek.

Kime Sesleniyoruz? :
18-60 yaş arası orta-üst sınıf. Partnerine zevk vermek isteyen, daha uzun bir deneyim tercih eden erkekler.

Ne düşünüyor, ne yapıyor? :
“Yoğun çalışlıyorum, yorgun hissediyorum. Artık eskisi kadar genç de değilim. Sevgilim/karımı yeterince mutlu edemiyorum gibi geliyor bana.”
 
Ne düşünsün, ne yapsın? :
‘’Durex uzayan zevk hem etkiliymiş hemde güvenliymiş. Partnelerimle beraber olurken kesinlikle kullanmalıyım. Artık aklımda soru işareti yok. Uzun geceler ben geliyorum!”

Ödül ne? :
Daha uzun ve keyifli bir deneyim.

Ödül desteği ne? :
Benzoken içeriği olması, özel kayganlaştırıcı jel içermesiyle sektördeki en güvenli ve kaliteli prezervatiflere sahip olması.
 
Marka kimliği ne? :
Eğlenceli, güvenilir, sırdaş.

İşin/reklamın ses tonu ne olmalı?
Eğlenceli, bilgilendirici.

Reklam/işte mutlaka bulunması gerekenler ne?
Paket ve slogan.

Mecralar:
360 derece kampanya. TV, radyo, dijital, ilan, outdoor, ambient.