Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi
Gurur Tablosu
Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi

Can Özaydınlı / Ets Tur

 

 

 

Brief:
 
 
İşin amacı ne?
Daha çok insanın Etstur Erken Rezervasyonu tercih ederek ucuz ve kaliteli tatil deneyimi yaşamasını, dolayısıyla birden fazla tatile çıkmasını sağlamak.
 
Reklam kimi etkileyecek?
Emrah 35 yaşında tatile çıkmayı çok seviyor ama tatillerine hep son dakika karar veriyor. Bu yüzden istediği tatile çıkamadığı gibi çok daha fazla para ödeyerek daha az tatil yapıyor.
 
Ne düşünüyor / Ne yapıyor?
İş hayatımın temposu yüzünden tatillerime hep son dakikada karar veriyorum ve hep aksaklıklarla karşılaşıyorum. Ya istediğim tatil olmuyor, ya da fazla para ödüyorum.
 
Ne düşünsün / Ne yapsın?
Etstur’un Erken Rezervasyonlarını fark ettiğim günden beri tatillerimi önceden uygun fiyatlara alıp tam sezonunda en iyi tatil beldelerinde tatillerimi yapıyorum. Yaşasın! Benim için hayat hep tatil. 
 
Reklamın / İşin vaadi?
Tatilini Etstur Erken Rezervasyon ile alırsan 3 kuruşa dünyanın tatilini yaparsın. 
 
Vaadin desteği?
Sezon öncesinden çok daha uygun fiyatlara tatillerini erkenden rezervasyon garantisi.
 
Reklam / Markanın karakteri ne?
Eğlenceli, kaliteli, güvenilir, dakik.