Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi
Gurur Tablosu
Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi

Dilara Kul - Su Solak / A-101 | Concept Ajans

 

 

       
İÇGÖRÜ

MAĞAZA SADAKATİ DEĞİL MARKA SADAKATİ

Günümüzde geniş bir kitle market sadakati değil marka sadakati geliştirmektedir. Yaşanan ekonomik krizler problemler yaratsada markalı ürünlerden vazgeçmek istemeyen tüketiciler hatırı sayılır bir kitle oluşturmaktadır. Alıştıkları deterjanları,sevdikleri çikolata markalarını değiştirmek istemiyorlar. Ancak ekonomik problemlerden dolayı harcadıkları miktarın artması onları mutsuz ve suçlu hissettiriyor.A101 olarak bu doğrultuda tüketicinin isteklerini karşılayabilecek ve destek olabilecek bir marketiz. Markalı ürünler tüm A101’lerde var. Hemde diğer marketlere göre fiyatları çok çok daha ucuz. 

 

AMAÇ

Saptadığımız problemi çözecek bir iletişim platformu ve yaratıcı fikir bulmak böylece A101’i tercih etmeyenleri kafasındaki bariyerleri kaldırmak.  

 

HEDEF KİTLE

Parasının değerini bilen, ekonomik krizlerden etkilense de alıştığı kaliteden vazgeçmek istemeyen, market değil marka sadakati olan 15-50 yaş, alt-orta gelir grubu kadın ve erkekler. 

 

 

VAAD

Tanısan seversin! 

 

VAADİN DESTEĞİ

A101’de markalı ürünler var. Hem de çok çok uygun fiyata. Bildiğin kalite, güvendiğin markalar. 

 

 

SES TONU

Genç, işini bilir, kalite sever

 

Tvc