Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi
Gurur Tablosu
Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi

Senem Dalgıç / Tat Ketçap

Gerilla
 
 
Outdoor
 
 
 
 
 
BRIEF
Amacımız ne?
Tat Ketçap tüketicinin gözünde sadece çocukların tükettiği bir ketçap olarak algılanıyor. Amacımız, Tat Ketçap markasının imajını tazelemek. Eğlenceli ve komik bir dil oluşturarak lezzetimize vurgu yapmak.
 
Reklam kimi etkileyecek?
Asıl hedef kitlemiz 20-35 yaş arası genç ve genç yetişkinler.
Geniş hedef kitlemiz ise ketçap tüketen herkes.
 
Reklamın/işin vaadi ne?
Tat Ketçap’ın tadı akılları baştan alır.
 
Reklamdaki vaadin desteği ne?
Dayanılmaz lezzetimiz.Yıllardır süregelen özel Anadolu domateslerimiz ve baharatlarımızın mükemmel birleşimi.