Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi
Gurur Tablosu
Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi

Sinem Z. - Serap B. - Dinçer A. / Vestel | Concept Ajans

Sinem ZOR - Serap BAYARSLAN - Dinçer ALBAYRAK

 

 

 

Amaç

Amacımız, beyaz eşya tüketicilerinin ilk tercih olarak Vestel’i seçmeme nedenlerini ortaya çıkarmak.

Sorunun kaynağını anlamak için bir araştırma yapmak.

Araştırma sonuçlarını değerlendirerek çözüme ulaştıracak yaratıcı bir kampanya hazırlamaktır.

 

 

İçgörü

“Ev işi dediğin nedir? Makineler yapıyor. Kadınlar övünüyor. Kadınlara bol bol vakit kalıyor. Onlarda sabahtan akşama dizi izliyor, geziyor.”     
Tipik Türk Erkeği
 
 
”Biz en az onlar kadar çalışıyoruz. Üretiyoruz. Sabah daha erken kalkıp, gün boyu neredeyse hiç oturmuyoruz. Aile üyelerinin ihtiyaçlarını tek tek düşünüp çözüyoruz. Asıl biz ağır işçiyiz. Biz ailenin direğiyiz.”
Değeri Anlaşılmamış Türk Kadını

 

 

 

 

Yaratıcı Brief

 

Hedef Kitle

Hedef kitle, 26-50 yaş arası, evini, ailesini önemseyen, temiz, düzenli kadınlar.

 

 

Ne Söyleyeceğiz?

Türk kadınları çalışkan, becerikli ve tutumlu.  O yüzden de çok çalışıyoruz, teknolojiler geliştiriyoruz.
Sırf onlara layık olabilmek için. 

 

 

 

 

Vestel Yaratıcı Kampanyalar

 

İlanlar

 

 

 

 

 

 

 

 

P.o.p

 

 

 

Açık Hava

 

 

 

 

 

 

Dijital Mecralar

 

 

 

HUKUK BÖLÜMÜ ÇEKİRDEK MÜFREDATI