Amaç
Vestel’in tüketici gözünde ve pazarda mevcut durumunu anlamak.
Neden ilk tercih edilen marka olmadığının analizini yapmak.
Problemi tespit edip çözüme uygun strateji geliştirmek.
Bu stratejiye uygun yaratıcı kampanya hazırlamak.
İçgörü
Kadınları yansıtan eşleri, çocukları ve evleridir. Başarılı bir eş, güzel çocuklar, şık mobilyalar, mutlu aile tablosu...Beyaz eşyaların da bu tabloda önemli bir yeri var. Tasarımları-teknolojileriyle gurur duyulacak, kadının zevkini ve statüsünü gösterecek beyaz eşya sahibi olma hayali var.
KREATİF BRIEF
Proplem
Tüketicide Vestel beyaz eşya ürünlerine karşı bilinmezlikten doğan bir bariyer var. Tüketicilerin arasında tavsiye yok. Taklitçi ya da sıradan algısıyla Vestel’i tercih etmiyorlar. Vestel sahibi olmayı gurur verici/havalı bulmuyorlar.
Hedef Kitle
Trendleri takip eden, orta ve yüksek gelirli, tertipli, evine olan özeni ve düzeni çevresi tarafından bilinen tüm kadınlar bizim hedef kitlemizdir.
Ne Söyleyeceğiz?
Gururla Yerli, Gururla Benim.
Vestel Yaratıcı Kampanyaları
Tvc
İlanlar
Gerilla