Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi
Gurur Tablosu
Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi

Tutku Özcan - Mustafa Sinan / Vestel | Concept Ajans

 

 

 

Amaç

Vestel’in tüketici gözünde ve pazarda mevcut durumunu anlamak.
Neden ilk tercih edilen marka olmadığının analizini yapmak. 
Problemi tespit edip çözüme uygun strateji geliştirmek.
Bu stratejiye uygun yaratıcı kampanya hazırlamak.

 

İçgörü

Kadınları yansıtan eşleri, çocukları ve evleridir. Başarılı bir eş, güzel çocuklar, şık mobilyalar, mutlu aile tablosu...Beyaz eşyaların da bu tabloda önemli bir yeri var. Tasarımları-teknolojileriyle gurur duyulacak, kadının zevkini ve statüsünü gösterecek beyaz eşya sahibi olma hayali var. 

 

KREATİF BRIEF

 

Proplem

Tüketicide Vestel beyaz eşya ürünlerine karşı bilinmezlikten doğan bir bariyer var. Tüketicilerin arasında tavsiye yok. Taklitçi ya da sıradan algısıyla Vestel’i tercih etmiyorlar. Vestel sahibi olmayı gurur verici/havalı bulmuyorlar. 

 

Hedef Kitle

Trendleri takip eden, orta ve yüksek gelirli, tertipli, evine olan özeni ve düzeni  çevresi tarafından bilinen tüm kadınlar bizim hedef kitlemizdir.

 

 

Ne Söyleyeceğiz?

Gururla Yerli, Gururla Benim.

 

 

Vestel Yaratıcı Kampanyaları

 

Tvc

 

 

İlanlar

 

 

 

Gerilla