Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi
Gurur Tablosu
Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi

İnternet Reklamı 2. lik Ödülü / WWF


PROJE ÖZETİ

Reklamveren : WWF

Konu : Gerçek kürke hayır!

Reklamın amacı : Sırf gerçek kürk giymek isteyen kadınlar yüzünden hala binlerce hayvan vahşice katledilmekte, kürk ticaretinin yüksek karları yüzünden her yıl bir çok türün varlığı tehlikeye girmekte. WWF bu konuda sürdürdüğü kararlı “Kürk Karşıtı” kampanyalarına devam etmek istiyor. Bu dijital kampanyanın amacı kadınları bu konuda bir kez daha bilinçlendirmek, hayvanseverlerin desteğini yanoına alarak bu kadınlarda farkındalık yaratmak.

Hedef kitle: Kürksever ama hayvansevmez, hayvanlara yapılan acımasılıkları görmezden gelen, gerçek kürk alacak kadar varlıklı kadınlar ve onlara bu kürkleri alan eşleri.

Davranış: Partilerde, kokteylerde kürkleriyle hava atmanın çok ağır bedeli olduğu konusunda kadınlarla yüzleşmek, onların vicdanına seslenecek, onların bu konuda rahatsız olmasını sağlayacak sert-vurucu-rahatsız edici bir dijital kampanyayla onlara bir deneyim yaşatmak böylece gerçek kürk sevdasından vazgeçmelerini sağlamak.

Vaad: Ellerinde kan var. Farkında değil misin?

Destek: Kadınlar gerçek kürk almaya devam ettiği sürece bu işten para kazananlar da hayvanları katletmeye devam edecek. O yüzden en az öldürenler kadar teşvik eden kadınlar da bu katliamdan sorumlu.

Markanın Ses Tonu: Otoriter, sert, bilgilendirici.

Mecra: Dijital. Bir mobil application.