Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi
Gurur Tablosu
Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi

Arçelik Genç Kreatifler Yarışması 3.lüğü / Arçelik


Brief:

Arçelik, “Yazsam reklam olur!” diyen kullanıcıları Genç Kreatifler Yarışması’na davet ediyor. Yarışmanın en yaratıcı takımı ise Cannes Yaratıcılık Festivali’ne katılarak, dünyanın en iyileri ile tanışma şansı elde edecek.

Arçelik tarafından düzenlenen Genç Kreatifler Yarışması, “Ben Yapsam” başlığı altında yaratıcı gençlerin fikirlerini bekliyor. Yaratıcılığına güvenen 18-28 yaş arası gençlerin katılabildiği yarışmada katılımcılar 4 farklı brief‘ten birini seçerek kendi reklamını hazırlıyor.

Genç Kreatifler Yarışması kapsamında, konuları Arçelik’in Ultra HDTV Futbol App, Gurme Çay Makinesi, Dondurucu Buzdolabı ve Lahmacun Yapan Fırın ürünleri olan 4 adet brief bulunuyor. Logo, ürün görseli ve benzeri yardımcı materyallerin de indirilerek kullanılabildiği yarışmada, katılımcılar seçtikleri ürün ile ilgili reklam filmi ya da ilanı hazırlıyor. En beğenilen işlerin çeşitli hediyeler kazandığı yarışmaya katılan en yaratıcı reklam filminin sahibi ise Cannes Lions 2015′e katılma şansı elde ediyor.