Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi
Gurur Tablosu
Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi

Adventure Reklamcılık Yarışması Finalisti / Türk Hava Yolları


 

Brief:

Bu yıl 14. kez düzenlenen ADventure Reklamcılık Yarışması, Vodafone Freezone ve Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü işbirliğinde “Hayalindeki festivali 30 saniyeye sığdırabilir misin?” briefi ile gerçekleştiriliyor.

 

ADventure’la yolculuk bu sene de Cannes Lions’a kadar uzanıyor. Başvuruların 21 Nisan’a kadar süreceği yarışmada ön elemelerle ilk 10 grup belirlenirken, Youtube oylaması ile en çok beğeni alan 1 grup da doğrudan final etabına katılmaya hak kazanacak.

 

6 Mayıs’ta ayrıntılı brief’in verilmesinin ardından finale kalan 11 ekip 360 derece bir reklam kampanyası için çalışmaya başlayacak. Ekipler 8 Mayıs günü jürinin önünde kampanyalarının canlı sunumlarını gerçekleştirdikten sonra kazananlar belirlenecek.