Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi
Gurur Tablosu
Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi

A Awards Junior Finalistlik / Yapı Kredi Mobil


A Awards Üniversite Medya Junior kategorisi katılımcıları için Yapı Kredi Play açıkhava kampanyası

 

İletişim Hedefleri

Genç hedef kitleye erişeceğimiz projede Yapı Kredi Mobil ürünlerini kullandırmak. Ancak bu kullanımın bir kere değil; devamlı olmasını sağlayarak bağlılık ve ‘loyalty’ yaratmak. Bu bağlılığı yaratırken de mevcut Yapı Kredi müşterisi olan genç hedef kitleye Yapı Kredi Mobil’i download ettirmek ve download etmiş kişileri aktif kullanıcı haline getirmek. Hiç Yapı Kredi müşterisi olmayan genç hedef kitleyi kazanmak da mevcut müşterileri aktifleştirdikten sonraki hedefimiz.