Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi
Gurur Tablosu
Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi

A Awards Junior 2. lik Ödülü / Yapı Kredi Play


 

A Awards Üniversite Medya Junior kategorisi katılımcıları için Yapı Kredi Play açıkhava kampanyası 2019

 

Marka / Ürün

Play kart 18-25 yaş arası üniversite öğrencilerinin hem kredi kartı hem de gençlere özel bankacılık offerları (havale eft ücreti olmaması, özel Yapı Kredi Mobil kampanyaları(örn; Yapı Kredi mobil müşterilerine özel kod ile Trendyol’da 30 TL puan offerları) olan bir üründür. Yani; sadece kredi ya da banka kartı değil; üniversitelilerin ana bankası olmak için yaratılmış bir üründür.

 

Mevcut marka – ürün algısı ve Arzu edilen ürün imajı Play, olur mu olur konseptiyle gençlerin hayallerini gerçekleştirmeleri için onların yanında olan ve onları cesaretlendiren bir marka olarak konumlandırılmıştır. Genç, dinamik, gençlerin halinden ve ihtiyaçlarından anlayan, onlara göre yeni offerlar sunan bir marka olarak algılanmak istiyoruz. Bu algıyı gençlere hissettirmek üzere kullandığımız jingle’ımız da şöyle: https://www.youtube.com/watch?v=71qyc64Y1J8,

 

Marka / Ürünün karşılaştığı zorluklar – Rakip aktiveteleri Üniversite öğrencilerinin her kategoride olduğu gibi banka kategorisinde de marka sadakati düşük oluyor. Bu nedenle bağlılığı arttırmak, dikkatini çekmek oldukça zor. Avantajımız: uzun zamandır olur mu olur konsepti ile bu kitleye iletişim yapıyoruz. Rakip olarak da Garanti One’ı alabiliriz ancak şu an çok güçlü bir şekilde iletişim yatırımı yapmıyor. İşteÜniversiteli, BonusGenç, Exi26 Akbank diğer rakiplerimizdir.

 

İletişim Stratejisi Genç hedef kitleye yeni offerlar sunarak ihtiyaçlarını anladığımızı ve onların yanında olduğumuzu vurgulamalıyız. Bunu yeni markalarla işbirliği yaparak güçlendirmek istiyoruz. Ancak bunu yaparken yeni genç markalarla bütçelerinin de uygulanabilir halde olacak öneriler bekliyoruz. Bu sayede, sadakat yaratıp bir kez kullanıp bırakmalarını önleyebiliriz. Müşteriler kredi ya da banka kartına ihtiyaç duyduklarında yanında Yapı Kredi Play’in olduğunu düşüneceklerdir. Bunu yaparken #olurmuolur mottomuzu da yanımıza alarak yeni kreatif yollarla öneriler bekliyoruz. Bu ana mesajı sadece outdoor değil; outdoorun dahil olduğu 360 derece iletişim paketi olarak dinleyeceğiz.