Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi
Gurur Tablosu
Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi

Young Felis Reklamcılık Yarışması 3.lüğü / Vodafone Free Zone


 

BRIEF:

Bilgi & Amaç:

Vodafone FreeZone gençlerin gündemini takip eder, onların kafalarına göre kampanyalar yapar. Gençlerin merakla beklediği Star Wars Güç Uyanıyor filminin şerefine yine türlü sürprizler planlamak istiyor. Vodafone FreeZone, sunduğu dijital iletişim ve çözümler ile genç dijital müşterilerinin Star Wars heyecanını çok daha renkli, keyifli, heyecanlı hissetmesini sağlamak istiyor.

 

Sorun:

Dünya’nın en kült film serilerinden biri olan Star Wars’un yeni filmini bir araç olarak kullanarak genç hedef kitlemiz ile etkileşimimizi artırmak amacı ile büyük ses getirecek dijital bir kampanya tasarlamak istiyoruz. Bu kampanyayı tasarlarken Vodafone FreeZone ve Star Wars markalarının en iyi şekilde yan yana gelebilmesini amaçlıyoruz.

 

Hedef Kitle İçgörüsü:

Markaların verdikleri indirimler güzel ama keşke biz gençlerin o ara ne konuştuğunu biraz takip edip ona göre farklı kampanya ve fırsatlar da çıksalardı, kafamıza göre kullanırdık, daha çok makbule geçerdi.

 

İletişim Kanalları:

İletişim kurgunuzun ana kanallarının dijital kanallar (Website, Facebook, Twitter, Youtube, Periscope, Display Banner vb) olması ve dijital pazarlama uygulamalarını içermesi istenmektedir.