Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi
Gurur Tablosu
Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi

Haberlerimiz

Kişiselleştirme / Personalization Nedir?
İçerik Kişiselleştirme; sunulacak hizmeti, ilgili alanlarınız, lokasyonunuz, cinsiyetiniz, yaşınız, hobileriniz, aramalarınız gibi birçok veriye dayanarak sizin için size özel hale getirmek olarak adlandırılabilir. Kısaca kişiselleştirme, bazı veriler kullanılarak farklı içerik türlerini tüketiciler için bireysel hale getirmektir.
Devamını Oku
Stratejinin Yıldızları
Konu iletişim stratejisi olduğunda, Türkiye' de...
Devamını Oku
Dijital Miras; Gazetecilik
Hayatımıza yeni bir bakış açısı getiren dijitalleşme...
Devamını Oku
Kitap önerileri köşesi 2
Başarılı "yaratıcı" reklam fikirleri mi üretmeniz gerekiyor?
Devamını Oku

Sosyal Medya

Bilgi Bankası

Destekcilerimiz