İlk hafta, Medina Turgul DDB’de stratejik planlamacılık yapan, mezunumuz, Aybüke Ünsal ile brieflerin farklı bakış açılarına göre nasıl yorumlandığını inceledik. Doğru ve yanlış anlaşılan brief örneklerine baktığımızda kreatif ve strateji alanında briefin ne kadar değişebileceğini gördük.
İkinci hafta ise, Pixiu Digital’in kurucusu, mezunumuz ve atölye ajanslarımızda mentörümüz Can Akalın ile ajans yapılarında ekip çalışmasının önemini ve nasıl olması gerektiğini örnekler ve tecrübeleri üzerinden konuştuk.
Üçüncü hafta ise, atölye ajansları mentörü, Publicis’de metin yazarı Alper Karan’dan sunum öncesi ve sırasında nelere dikkat etmemiz gerektiği, sunumu nasıl zenginleştirebileceğimiz ve heyecanımızı kontrol altına almak adına önemli ipuçları öğrendik.
Dördüncü hafta ise, mezun ve mentörümüz Pickle Social’dan Batuhan Eren ve misafirimiz Twist DDB’den Yiğit Tümer reklam senaryosu yazmak üzerine tecrübe ve tavsiyelerini bizlere aktardılar. Study caseler üzerinden yazarların nerelerde takılabileceğini konuştuğumuz sohbetimizde şartlar kısıtlı olduğunda yaratıcılığın devreye girip çok başarılı işlerin çıkabileceğini öğrendik.
Brief yorumlamasından ekip çalışmasına, sunum ipuçlarından reklam senaryosuna kadar birçok konu ele alınan sohbetlerimize şimdilik bir final dönemi arası veriyor, gelecek dönem görüşmek üzere diyoruz! Sohbetlerimize katılan konuşmacılara, öğrencilerimize ve Orkun Hocamıza teşekkür ediyoruz.