Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi
Gurur Tablosu
Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi

Haberler

Rauf Hoca ile Dijital Medyayı Tartışıyoruz.

Yapılan istatistiklere göre 2 dk da 5 farklı mecra arasında geçiş yapıyorlar ve maalesef ki çok çabuk sıkılıyorlar. Onları yakalamak için onlar gibi düşünmek ve daha yaratıcı olmak gerekiyor.

17.06.2016

 

"Hadi selfie çekelim" , "OoOo check-in yapalım da herkes kıskansın" "Bi Facebook'a göz atalım millet neler yapıyor?" Gibi söylemler dijital Dünya'nın içine doğmuş genç kuşağın sıklıkla kullandığı cümleler. Bunda herkes hemfikir olabilir ki gençlerin hızına artık yetişmek mümkün değil. Yapılan istatistiklere göre 2 dk da 5 farklı mecra arasında geçiş yapıyorlar ve maalesef ki çok çabuk sıkılıyorlar. Onları yakalamak için onlar gibi düşünmek ve daha yaratıcı olmak gerekiyor.

Peki bu nasıl mümkün olabilir? Bunun tek bir yanıtı; - Dijital pazarlama !

Hayatımızın her alanında reklamın olduğu bir dünya da şimdi de dijital alanda pazarlamanın inceliklerini, hem geleneksel reklamcılığa hem de günümüzün reklamcılığı olan Dijital Pazarlamaya hakim sevgili hocamız Rauf Olcay'la masaya yatırıyoruz. Bugün, saat 21.00'de Cine 5'te "Bilal Eren'le Dijital Hayat'ta Bu Hafta" adlı programda gençlerin özgürlük alanı olan dijital portallarda nasıl dikkatlerini çekebileceği tartışılıyor, tabii zaplanmaza :) 

 

 


comments powered by Disqus
Destekcilerimiz