Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi
Gurur Tablosu
Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi

Haberler

İşte Cannes Lion 2021’in Dünyayı Kükreten İşleri!

Geçtiğimiz sene pandemiden dolayı yapılamayan Cannes Lion Reklamcılık Festivali bu sene büyük bir merakla gerçekleştirildi. Dünya çapında birbirinden başarı iş boy gösterdi ve yarıştı. Ödüller ise havada uçuştu. İşte çok konuşulan işlerden birkaçı.

08.07.2021

 

Brand Experience & Activation Kategorisinde Grand Prix MasterCard’a

 

Ait Hissettiğin Kimlik, Seçtiğin İsim Mastercard Kartlarında! McCANN New York imzalı bu iş trans ve Non-binary kişilere banka kartları üzerine diledikleri ve hissettikleri ismi yazma fırsatı veriyor. Ve Cannes Lion 2021’den Grand Prix ödülünü kazanıyor.

 

 

 


 

Media Kategorisinde Ödül Kazanan İşler

 

Zincirlikuyu’da gördüğümüz #ölmekistemiyorum etiketli bu Dev Şikayet Dilekçesi ile TBWA/İstanbul Cannes Lion’da ödülleri topladı. Türkiye’de artan kadın cinayetlerine bir dur demek için İstanbul’un en kalabalık noktalarından birine asılan bu afiş Cannes Lion 2021’de 1 Altın, 2 Gümüş ve 2’de Bronz Lion’un sahibi oldu.

 

 

Bu sefer ödül HSBC kampanyasıyla WUNDERMAN THOMPSON, London’a gidiyor. Çoğu insanın farkında olmadığı evsizliğin sonuçlarına dikkat çekmek ve farkındalık yaratmak yapılan bu kampanya Cannes Lion 2021’de Gold Lion’un sahibi oluyor.  Detaylar için Tıklayın!

 

 

 


 

Entertainment Lions Kategorisinde Ödül Kazanan İşler

 

Kendilerini korumaya adamış olan L'Enfant Bleu Derneği, gençlere bir video oyunu aracılığıyla kolayca ve gizlice ulaşmanın yolunu buldu. İstismara uğrayan çocuklara ses oldu ve bu çocuklara rahatsızlıkarını paylaşmaları için bir iletişim kanalı sağladı. Havas Paris imzalı bu kampanya Cannes Lion 2021’de Gold Lion’un sahibi oldu.

 

 

 


 

Health and Wellnes kategorisinde ödül alan işler

 

Kategorinin Grand Prix ödüllerinden bir tanesi AMV BBDO, London’ın ‘Womb Stories’ kampanyasına gitti. Kan, ağrılı kramplar gerçekçi adet durumlarını, normalleştirmeyi hedefleyen kampanya kullandığı cesur dil ile büyük ses getirdi.

 

 

Empowher NY’un hazırladığı ‘Skindeep’ kampanyası Amerika’daki siyahilerin her gün karşılaştığı ırkçılığa ve bu ırkçılığın onların üzerindeki etkilerine farklı bir bakış açısıyla yaklaşıyor.  Tasarımıyla ve diliyle bizi etkileyen kampanya Gold Lion’ı kapmayı başardı.

 

 

 


 

Brand Experience & Activation kategorisinden ödül kazanan işler

 

Havas Türkiye’nin Reckitt için hazırladığı ve suyun bitmez tükenmez bir kaynak değil, aslında bulunması zor ve değerli bir kaynak olarak değerlendirilmesi gerektiğini uzmanlar ile birlikte anlatan ‘Water Index’ kampanyası 1 Bronz Aslan ile Cannes’dan döndü.

 

Cannes Lions 2020/2021'de kazanan tüm işlere buradan ulaşabilirsiniz.

 


comments powered by Disqus
Destekcilerimiz