Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi
Gurur Tablosu
Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi

Haberler

Covid-19 Krizini Genç Reklamcılar Nasıl Yönetti?

Her sene gerçek bir kampanya üretir gibi çalıştığımız ve sonucunda reklam ajansına ve markaya sunum yaptığımız bitirme projelerini bu sene dijital platformlar üzerinden tamamlamamıza az kaldı. Son haftaya giriyoruz. Sunumlar 17 Haziranda!

08.06.2020

 

Covid-19 sürecinde gerek okulumuz gerekse bölümümüz sürece en hızlı adapte olan topluluklardandı. 

 

Özellikle reklamcılık bölümümüz sadece dersleri dijital platformlardan devam ettirmekle kalmayıp, mezun buluşmaları ve sektör profesyonelleriyle paneller düzenleyerek eğitimden ve eğlenceden geri kalmadı. Her sene gerçek bir kampanya üretir gibi çalıştığımız ve sonucunda reklam ajansına ve markaya sunum yaptığımız bitirme projelerini bu sene dijital platformlar üzerinden tamamlamamıza az kaldı. Son haftaya giriyoruz. Sunumlar 17 Haziranda!

 

Bitirme projelerini Covid-19 sebebiyle evlerimize geçtiğimiz 13 Marttan sonra dijitalde yürütmeye başladık ve bu süreçte haftada ortalama 30 saat Öğretim Üyesi Can Yücel Metin hocamızla 14 son sınıf öğrencimiz görüşme yaptı ve Gratis Beauty için projelerini adım adım tamamlamaya çalışıyorlar.

 

Ayrıca reklam kampanyalarını sunuma hazır hale getirmek için Sanat Yönetmenimiz Fatih Hocamızla günde 7 saat, haftada ortalama 34 saat zoom’dan çalışarak projelerini tamamlamaya çalıştılar ve kostümlü provalar yani gerçek sunuma geçmeden önceki son sunumlar haftaya başlıyor arkasından da 17 Haziran’da reklamcılık bölümü hocalarımıza, Concept Ajans kreatif ekibine ve Gratis Beauty marka ekibine yine dijitalden sunumlarını yapacaklar.

 

Covid-19 döneminde başta öğrencilerimiz tedirgin olsalar da bu sürece çok hızlı adapte oldular ve Can Hocamızla çok iyi bir süreçten geçtiler. Ayrıca ilerde evden çalışma ya da dijitalden ekip yönetimi, kampanya hazırlanması ve kriz yönetimi gibi süreçleri de deneyimleyerek öğrenmiş oldular.

 

Bu süreçte tüm ekipler farklı şehirlerde olsalar da kendi aralarında çok hızlı bir iş birliğine giriştiler ve hiç sektirmeden tüm dijital randevularına katıldılar. Bu işlerine de yansıdı ve Gratis Beauty’ye her biri birbirinden farklı reklam kampanyaları hazırladılar.

 

Mezun olmak üzere olan öğrencilerimize başarılar diliyoruz...

 

 


comments powered by Disqus
Destekcilerimiz