Birçok iç görü elde ettiler ve Tavuk Dünyası’nın marka algısını ve rakiplerini tespit ettiler. İkinci dönem ise elde ettikleri bu veriler ve strateji doğrultusunda kreatif aşamaya geçtiler. 360 reklam kampanyası hazırlayan 5 ekibimiz birbirinden özgün ve yaratıcı fikirler buldular.
Buldukları bu fikirleri televizyon, sosyal medya, açık hava olmak üzere birçok farklı mecraya entegre ettiler. Bu dönemde Reklamcılık Bölümü hocaları her zaman onların yanındaydı. Fikirlerini geliştirmelerinde, tasarım süreçlerinde yardım ettiler, haftalık toplantılar yaptılar. Öğrencilerimiz uykusuz gecelerle, büyük bir emekle 360 reklam kampanyalarını hazırladılar.
Büyük gün geldiğinde 5 ekibimizde hazır bir şekilde Concept Ajans, Tavuk Dünyası, Kadir Has Üniversitesi Reklamcılık bölümü öğretim üyeleri ve Kadir Has Üniversitesi Rektörü karşısında sunumlarını yaptılar. Her bir ekip birbirinden yaratıcı fikirleriyle ve akıcı sunumlarıyla 4 senelik emeklerinin karşılığını aldılar.
Emekle ve özveriyle öğrencilerini yetiştiren öğretim üyelerimize, bizi bitirme projelerinde yalnız bırakmayan Concept Ajans’a ve Tavuk Dünyası’na teşekkürü borç biliyoruz. Tüm mezun olan arkadaşlarımıza da profesyonel hayatlarında başarılar diliyor, onların her zaman yanında olduğumuzu ve çok güvendiğimizi bir kez daha söylemek istiyoruz.
Ajans Meraki&Hebe
Ajans B&B
Oda Ajans
Ajans Adlager
Ajans Moneta