Reklamcılığı ve sektörü 360 derece anlamak ve anlatmak için çıktığımız yolda, 21 Nisan 2022 günü, AD-Has360’ta buluştuk! Serinin üçüncü ayağı olan “Kreatif”te, sektörden üç kıymetli isim bizlere eşlik etti. Reklamda kreatif olmaya, yaratıcılığı besleyen şeylere ve doğru bilinen yanılgılara kadar pek çok şeyi değerlendirdik, öğrenciler ile soru-cevaplar yapıldı. Ardından workshop’a geçildi. Proje ortağımız Alternatif Bilişim Derneği’nin briefi üzerinden “strateji” aşamasında yaptığımız çözümlemeler sonrası gruplara ayrıldık ve briefi kreatif yönden ele aldık. 12 Mayıs 2022’de “pazarlama” aşamasına geçiliyor olacak.
Bizlere keyifle deneyimlerini aktaran, “kreatif” olmaya ve sektöre dair değerli tavsiyeler veren davetlilerimiz; TBWA’den Merve Gezer Subaşı, Dokuz Doksan’dan Ozan Can Bozkurt ve Trompet’ten Cüneyt Tiryaki’ye çok teşekkür ediyoruz.
Organizasyonumuzun son durağı “Pazarlama”da görüşmek üzere! Takipte kalın!