Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi
Gurur Tablosu
Reklamcılık Bölümü | Kadir Has Üniversitesi

Khas Radyo Konkur Çalışmaları

Atölyede 1. 2. 3. ve 4. sınıflardan ajanlar oluşturduk. Ajansların yapısı ise usta çırak ilişkisine dayandı. Ajanslar en az 5 kişiden en çok 8 kişiden oluşuyordu ve ajansların müşteri ilişkileri direktörü, stratejisti, reklam yazarı, ajans başkanı, sanat yönetmeninden oluştu.  3. ve 4. sınıflar 1. ve 2. sınıfa danışmanlık yaptılar. 

 

Toplamda 40 kişilik bir ekiple çalışmalarımızı hazırladık.

 

Öğrencilerimizin üzerinde özgürce düşünebilecekleri brief’ler alıp “reklamcılık oyunlarını” oynamalarını sağlamak, ilerde açılacak yarışmalara ya da stajlara öğrencilerimizi hazırlamak, staj yapan ve üst sınıftaki öğrencilerimizin deneyimlerini 1. ve 2. sınıftaki öğrencilerimizin de almasını sağlamak.